Η Πρωτομαγιά είναι ημέρα μνήμης για τους αγώνες των εργαζομένων, αλλά και η κατεξοχήν γιορτή της Άνοιξης και της Αναγέννησης.
Σήμερα, τιμούμε όσους παλεύουν καθημερινά με αξιοπρέπεια για έναν καλύτερο αύριο.
Παράλληλα, αντλούμε αισιοδοξία για να φέρουμε τη δική μας “Άνοιξη” στον Δήμο Λαυρεωτικής.
Με πολλή δουλειά, αλληλεγγύη και όραμα για τον τόπο μας.
Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλες και όλους!



