Η 19η Μαΐου είναι ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, αλλά κυρίως ημέρα ευθύνης.

Η διεθνής αναγνώριση της Γενοκτονίας αποτελεί αδιαπραγμάτευτο χρέος απέναντι στην ιστορική αλήθεια. Είναι το ελάχιστο που οφείλουμε σε αυτούς που χάθηκαν άδικα, αλλά και στις γενιές που ακολουθούν.

Μια κοινωνία που ξεχνά το παρελθόν της, δεν μπορεί να προστατεύσει το μέλλον της.

Η μνήμη είναι η μεγαλύτερη δύναμή μας. Ποτέ ξανά.